Konfiguracja programu Outlook na urządzeniach z systemem Android

Dane do konfiguracji klienta pocztowego można znaleźć w cPanelu wybierając opcję „Konta e-mail”, następnie klikając zakładkę „Konta e-mail” oraz wybierając kolejno „Connect devices” i „Konfiguracja klienta poczty”.

Przykładowe dane konfiguracyjne prezentujemy poniżej.

 

Połączenie SSL/TLS (zalecane):       

Serwer poczty przychodzącej:

mail. + nasza domena

np.: mail.domena-klienta.pl

Port IMAP: 993, port POP3: 995

Serwer poczty wychodzącej:

mail. + nasza domena

np.: mail.domena-klienta.pl

Port SMTP: 465

Połączenie bez SSL/TLS:

Serwer poczty przychodzącej:

mail. + nasza domena

np.: mail.domena-klienta.pl

Port IMAP: 143, port POP3: 110

Serwer poczty wychodzącej:

mail. + nasza domena

np.: mail.domena-klienta.pl

Port SMTP: 587

 

Po zainstalowaniu i uruchomieniu aplikacji pojawi się ekran zachęcający do skonfigurowania usług. Klikamy niebieski przycisk „Rozpocznij” i zaczynamy konfigurację.

W pierwszym polu wystarczy podać pełny adres skrzynki i przejść do kolejnego kroku.

            

W kolejnym kroku należy kliknąć w ikonę znaku zapytania, następnie wybrać „Zmień dostawcę konta” oraz „IMAP” z sekcji zaawansowane.

 

 

Po zaznaczeniu opcji „Ustawienia zaawansowane” (1) musimy wprowadzić adres serwera poczty przychodzącej. W smarthost.pl zalecamy korzystanie z adresu mail.domena-klienta.pl (2). Jako nazwę skrzynki należy podać pełny adres skrzynki oraz jej hasło w polu poniżej. Analogicznie postępujemy dla serwera poczty wychodzącej.

Jeśli wszystko wpisaliśmy poprawnie pojawi się informacja, że konto zostało dodane. Po kliknięciu „pomiń” powinniśmy mieć już dostęp do swojej skrzynki.

Udostępnij ten artykuł na Facebooku:

Dodaj komentarz